Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Kampania mailingowa


Kampania mailingowa to rozsyłanie mail ofertowych z produktem, ofertą, informacją czy nawet zaproszeniem. Celem jest uzyskanie określonego efektu, najczęściej sprzedaży produktu lub usługi. Na otrzymywanie maili z ofertą lub informacjami każdy odbiorca musi wyrazić zgodę lub zapisać się na newsletter wraz z akceptacją regulaminu sklepu, strony czy tylko kampanii mailingowej.



Są różne rodzaje maili i sposoby ich rozsyłania. Mogą być maile tekstowe, obrazkowe czy połączenie obu elementów. Maile można rozsyłać nawet za pomocą zwykłej skrzynki email, pamiętając że nie można na raz dodawać dużej grupy odbiorców ponieważ może to być potraktowane jak spam a każdy odbiorca widzi współodbiorcę, czyli udostępniamy adresy email osobom trzecim. My tworzymy maile ofertowe z prezentacją obrazkową, tekstową i interaktywnym linkiem do strony docelowej, jeśli jest takie główne założenie. Aby klienci mogli zobaczyć obrazki, zdjęcia w otrzymanym mailu muszę wyrazić zgodę na pobieranie obrazów do treści maile. W takiej sytuacji obrazki są ściągane z serwera na skrzynkę odbiorcy w ciągu niecałej sekundy. Efektem jest mail informacyjny z treścią, obrazkami aktywnymi linkami.